ינון מגל רחלי רוטנר / בנט זימן את מגל לשיחת בירור: "אלה דיני נפשות" | ישראל היום - חוקרי המשטרה גבו ממנה עדות על יחסיה עם מגל ועל הדברים שאמר לה לטענתה לפני כשנה בפאב בתא במסיבת פרישתו מתפקיד עורך האתר.. ועכשיו, כתבת חדשות 2, דפנה ליאל, חושפת את תלונתה של אישה רביעית הטוענת שינון מגל. בעקבות המלצת המשטרה לסגור את התיק נגד ינון מגל והפוסט שפרסמה הבוקר רחלי רוטנר, מי שהחלה את הפרשה, דין גרוברד עונה לרחלי רוטנר ומכוון אש נגד עדר הכבשים של הפייסבוק. מפגש כואב עם העולם האמיתי, בווליום היסטרי. רוטנר נולדה בנתניה למשפחה דתית. ינון מגל, אם תעסקו בו, תהפכו אותו למישהו.

פרשת ינון מגל התפרצה עליהם בבת אחת. איזה פינוק חדש קיבלה איילת שקד? שהחכ מהבית היהודי הטריד אותה במסיבת הפרידה מהאתר ■ עובדים אחרים סיפרו שעובדות עזבו את המסיבה נסערות כי מגל נגע בהן ■ מגל התנצל אך סירב להגיב לעדויות החדשות ■ בנט זימן אותו לשיחה. אחותה הצעירה ממנה היא הסופרת ליאת רוטנר. רחלי רוטנר, אנחנו לא מכירות (גם לא מכירה את בעלך) אבל תודה שבחרת לא לשתוק.

ינון מגל צעיר - Kattoni
ינון מגל צעיר - Kattoni from img.wcdn.co.il
אחרי שישה ימים סוערים הודיע חבר הכנסת tmwdfpadביום השלישי לפרסום נרשמה דעיכה בדיבור על רוטנר ועלייה חדה מאוד בשיח סביב מגל: ראש הממשלה והאסיר לשעבר אהוד אולמרט התפוצץ הבוקר על איש התקשרת ינון מגל: רחלי רוטנר, כותבת, מאיירת וציירת קומיקס, בין היתר באתר וואלה! ובמגזין רייטינג. זה מה שקרה כשניסינו לכתוב את הלהיט של ישראל. כיהן כחבר כנסת מטעם מפלגת הבית היהודי בכנסת העשרים במשך כשמונה חודשים. הפוסט שבא כרעם ביום בהיר מפרט על כמה מהדברים המטרידים שאמר לה ינון מגל. ^ הפוסט בעניין ינון מגל, דף הפייסבוק של רחלי רוטנר, 24 בנובמבר 2015. ינון מגל, אם תעסקו בו, תהפכו אותו למישהו.

ומגיש מהדורת מבט של הערוץ הראשון.

^ הפוסט בעניין ינון מגל, דף הפייסבוק של רחלי רוטנר, 24 בנובמבר 2015. רחלי רוטנר, כותבת, מאיירת וציירת קומיקס, בין היתר באתר וואלה! ובמגזין רייטינג. לא התקבלה תגובתה של רוטנר. המאיירת והעיתונאית רחלי רוטנר, שסיפרה בעבר כיצד ינון מגל הטריד אותה מינית בזמן שעבדה תחתיו כעורך הראשי באתר ״וואלה״, כתבה היום פוסט בפייסבוק ובו היא תוקפת שוב את מגל ומספרת שהיא לא היתה העובדת היחידה שהוטרדה על ידי מגל. 0 ответов 0 ретвитов 5 отметок «нравится». הוא מתחיל להטריד רגע אחרי שהודיע על כניסה לפוליטיקה. אביה הוא יעקב רוטנר, מלחין ואמה, פזית, היא מורה וביבליותרפיסטית. בעקבות המלצת המשטרה לסגור את התיק נגד ינון מגל והפוסט שפרסמה הבוקר רחלי רוטנר, מי שהחלה את הפרשה, דין גרוברד עונה לרחלי רוטנר ומכוון אש נגד עדר הכבשים של הפייסבוק. ינון מגל, אם תעסקו בו, תהפכו אותו למישהו. רחלי רוטנר , ברשת החברתית טוויטר. לשעבר העורך הראשי של אתר וואלה! מפגש כואב עם העולם האמיתי, בווליום היסטרי. רוטנר עלתה לכותרות באחרונה לאחר שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט אודות התנהגות בלתי הולמת של חכ לשעבר ינון מגל, מה שהביא בסופו של דבר לחשיפת מקרים דומים נוספים ולהתפטרותו מהכנסת.

רחלי רוטנר, עובדת לשעבר של חכ ינון מגל, התוודתה הבוקר (יום ג') בפוסט בפייסבוק כי הוא הטריד אותה מינית. טוב, אז בואו נתחיל מזה שהתשובה שלילית. מגל לא נשאר חייב ותקף: גם זו אלימות נגד נשים. כל הזמן שעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך.

מתלוננת שנייה נגד ינון מגל: "הוא שאל אותי אם אני רוצה ...
מתלוננת שנייה נגד ינון מגל: "הוא שאל אותי אם אני רוצה ... from img.haarets.co.il
רחלי רוטנר, עובדת לשעבר של חכ ינון מגל, התוודתה הבוקר (יום ג') בפוסט בפייסבוק כי הוא הטריד אותה מינית. חוקרי המשטרה גבו ממנה עדות על יחסיה עם מגל ועל הדברים שאמר לה לטענתה לפני כשנה בפאב בתא במסיבת פרישתו מתפקיד עורך האתר. לשעבר העורך הראשי של אתר וואלה! רחלי רוטנר, שפרסמה בפייסבוק את הפוסט שהציף עדויות נוספות להטרדות מיניות מצד ינון מגל, הצליחה לעשות היסטוריה: זה מה שקרה כשניסינו לכתוב את הלהיט של ישראל. אחרי שישה ימים סוערים הודיע חבר הכנסת tmwdfpadביום השלישי לפרסום נרשמה דעיכה בדיבור על רוטנר ועלייה חדה מאוד בשיח סביב מגל: המאיירת והעיתונאית רחלי רוטנר, שסיפרה בעבר כיצד ינון מגל הטריד אותה מינית בזמן שעבדה תחתיו כעורך הראשי באתר ״וואלה״, כתבה היום פוסט בפייסבוק ובו היא תוקפת שוב את מגל ומספרת שהיא לא היתה העובדת היחידה שהוטרדה על ידי מגל. כבר בתחילת הריאיון אמר אולמרט בחריפות:

גם זו אלימות נגד נשים.

0 ответов 0 ретвитов 5 отметок «нравится». רחלי רוטנר, כתבת 'וואלה' שעבדה תחת ינון מגל בעת שהאחרון שימש כעורך האתר, הגיבה לפני מספר דקות להצהרתו של מגל בתקשורת וזאת לאחר שהבוקר הודיעה משטרת ישראל על סגירת תיק. אתה עבריין מורשע, אולי קצת צניעות. לאחר לימודים תיכוניים באולפנה, שרתה בשירות לאומי. אין תשתית ראייתית נגד ינון מגל. לא רואה מצב שבנט מעיף את מגל מהבית היהודי, הוא יודע ממזמן שהוא האס במפלגה שלו, וככל הנראה מנהיג עתידי בימין. ינון מגל נגע בישבנים של נשים וניסה לנשקן; ינון מגל, אם תעסקו בו, תהפכו אותו למישהו. מסתכל עלייך וחושב על הציצי שלך והתחת שלך, ציטטה דברים שאמר לה לדבריה, וגם הייתי מדבר עם אחרים על זה הרבה, על הציצי והתחת שלך, כמה שהם מחרמנים אותי. מגל מסר לבנט כי למרות שהוא בטוח שאין במעשיו היבט פלילי, הוא מבין שיש שנפגעו מהתנהלותו בעבר ולכן הוא מבקש לפרוש מהכנסת. האם רחלי רוטנר אכן ירדה למחתרת וסגרה את הפייסבוק שלה? רחלי רוטנר , ברשת החברתית טוויטר. לשעבר העורך הראשי של אתר וואלה!

שלומי בסדר ושלומו של ינון לא בסדר הגיע הזמן שהדובר של משפחת נתניהו יופיע במדים של המשפחה ויפסיק ללכלך. איזה פינוק חדש קיבלה איילת שקד? רחלי רוטנר, עובדת לשעבר של חכ ינון מגל, התוודתה הבוקר (יום ג') בפוסט בפייסבוק כי הוא הטריד אותה מינית. רחלי רוטנר , ברשת החברתית טוויטר. אחרי שישה ימים סוערים הודיע חבר הכנסת tmwdfpadביום השלישי לפרסום נרשמה דעיכה בדיבור על רוטנר ועלייה חדה מאוד בשיח סביב מגל:

ינון מגל צעיר - Kattoni
ינון מגל צעיר - Kattoni from 103fm.maariv.co.il
כל הזמן שעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך. איזה פינוק חדש קיבלה איילת שקד? רחלי רוטנר נגד ינון מגל, סיבוב שני. עיתונאית וואלה רחלי רוטנר מסרה אתמול עדות במשטרה בעקבות הפוסט שהעלתה לפייסבוק, ושבו טענה כי חכ ינון מגל (הבית היהודי) העביר לה מסרים מיניים. אחרי שישה ימים סוערים הודיע חבר הכנסת tmwdfpadביום השלישי לפרסום נרשמה דעיכה בדיבור על רוטנר ועלייה חדה מאוד בשיח סביב מגל: הפוסט שבא כרעם ביום בהיר מפרט על כמה מהדברים המטרידים שאמר לה ינון מגל. משמש כמגיש בערוץ 20, ושדרן בתחנת 103fm. כבר בתחילת הריאיון אמר אולמרט בחריפות:

ראש הממשלה והאסיר לשעבר אהוד אולמרט התפוצץ הבוקר על איש התקשרת ינון מגל:

רחלי רוטנר במגעים להצטרפות לתוכניתו החדשה של גורי אלפי בשידורי קשת בערוץ 2. אחותה הצעירה ממנה היא הסופרת ליאת רוטנר. רחלי רוטנר, כותבת, מאיירת וציירת קומיקס, בין היתר באתר וואלה! ובמגזין רייטינג. ינון מגל ובן כספית בראיון עם חכ יאיר לפיד. רחלי רוטנר, אנחנו לא מכירות (גם לא מכירה את בעלך) אבל תודה שבחרת לא לשתוק. למה בשואה נהרגו רק 6 מליון יהודיות? 0 ответов 0 ретвитов 5 отметок «нравится». רחלי רוטנר נגד ינון מגל, סיבוב שני. בן כספית וינון מגל בראיון עם רהמ לשעבר אהוד אולמרט ועל כל הנושאים שעל סדר היום. פרשת ינון מגל התפרצה עליהם בבת אחת. שלומי בסדר ושלומו של ינון לא בסדר הגיע הזמן שהדובר של משפחת נתניהו יופיע במדים של המשפחה ויפסיק ללכלך. יום שלישי י''ב בכסלו תשע''ו 09:01 24.11.15. ינון מגל, אם תעסקו בו, תהפכו אותו למישהו. רוטנר פירסמה אתמול בפייסבוק פוסט שבו.

רוטנר עלתה לכותרות באחרונה לאחר שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט אודות התנהגות בלתי הולמת של חכ לשעבר ינון מגל, מה שהביא בסופו של דבר לחשיפת מקרים דומים נוספים ולהתפטרותו מהכנסת ינון מגל. רחלי רוטנר, כתבת 'וואלה' שעבדה תחת ינון מגל בעת שהאחרון שימש כעורך האתר, הגיבה לפני מספר דקות להצהרתו של מגל בתקשורת וזאת לאחר שהבוקר הודיעה משטרת ישראל על סגירת תיק.